Zasady wysyłki dla sklepu internetowego Equine Pharmacy
1. Koszty wysyłki
1.1. Koszty wysyłki są uzależnione od lokalizacji dostawy i metody przesyłki. Koszty są wyświetlane podczas procesu składania zamówienia przed jego finalizacją.
2. Czas przygotowania i wysyłki
2.1. Zamówienia są zazwyczaj przygotowywane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
2.2. Klient zostanie poinformowany o statusie zamówienia, w tym o numerze przesyłki, gdy zamówienie zostanie wysłane.
3. Metody wysyłki
3.1. Equine Pharmacy oferuje różne metody wysyłki, takie jak standardowa wysyłka, ekspresowa wysyłka, itp. Klient może wybrać preferowaną metodę podczas składania zamówienia.
4. Dostawa międzynarodowa
4.1. Equine Pharmacy oferuje międzynarodową dostawę. Koszty i czas dostawy są uzależnione od kraju docelowego. Informacje te są dostępne podczas procesu składania zamówienia.
5. Status przesyłki
5.1. Klient może śledzić status przesyłki za pomocą dostarczonego numeru śledzenia przesyłki.
6. Odbiór osobisty
6.1. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
7. Reklamacje dotyczące dostawy
7.1. W przypadku problemów z dostawą, Klient powinien skontaktować się z Obsługą Klienta Equine Pharmacy w możliwie najszybszym terminie.
7.2. Equine Pharmacy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań firm kurierskich lub sytuacji nadzwyczajnych.
8. Zwroty i wymiany
8.1. Informacje dotyczące zwrotów i wymian są dostępne w regulaminie sklepu internetowego Equine Pharmacy.